18 januari 2011

Du ska vara glad om din kund hjälper dig ut

Mitt brev till TeliaSonera (i all välvilja, jag vill ju vara kund hos de bäst, jag vill att de företag jag har aktier gör sitt bästa, som aktieägare finns det ju även andra sätt att göra sin röst hörd - kanske syns vi på bolagsstämman. När är det?):

Er klassificering passar inte mitt årende!

Ni får läsa det på min blogg - Socialtentrenörenörskap/Hållbar utveckling! Det är nya tider så det gäller att vi kunder känner oss som kunder och att ha en bra kundservice, så att man inte behöver jaga nya.
http://socialtentreprenorskap.blogspot.com/2011/01/borde-inte-kunden-vara-kung-pa-en.html

OBS! Svarstiden (Skickat 2011-01-18, kl 17.38) och ert svar kommer ta publiceras i bloggen! (Ni spelar ju in samtal för utbildningssyfte)

PS Naturligtvis publicerar jag mitt brev! DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar