23 februari 2011

Detta ska jag göra idag!

Med hopp om att inspirera någon där ute ska jag idag ringa följande:

Idag ska jag undersöka SVTs, URs och SRs värdegrund - med så många trevliga medarbetare måste jag bara veta!

Jag ska kontakta Stockholms stad och min stadsdelsnämnd angående varför idrott har en högre prioritet än demokratirörelser och andra NGOer där ungdomar är medlemmar (i mina ögon), tomtgäldsavgifters höjningar med 1000 procent ( politiker har också rätt att ändra sig),  Kungsträdgården och konsumentvägledares betydelse för verklig konsument makt!

Jag kommer också att få en utbildning på TeliaSonera om kundservice och att transferera kontakter.

I mon blogg kommer jag att redovisa löpande resultat av det jag tror är viktigt och intressant för er andra också. kommande bloggar under den kommande veckan kommer att behandla bland annat:
- Filmen "Inside job"
- Ung Företagsamhet och varför de gör ett fantastiskt jobb.
- Pioneer Of the Year - så synliggöra förebilder
- TOYP - Ten Outstanding Young Persons - Vet du att du att du kan nominera dig själv eller någon annan du är imponerad av?
- Varför stadgar är viktiga i en organisation.
-Public Service och dess betydelse för mig!
- Några råd till The Phone House
Allt detta och lite till kommer du att få läsa i denna blogg och jag lovar dig att inte göra dig besviken- skulle jag göra det trots goda intentioner så tar jag gärna emot feed back på e-post: Peter. Pettersson@jcs.se, TWITTER: Smalandspimpim,
Facebook: Peter Pimpim Pettersson eller Mobiltelefon 070-644 6224

Jag har också en önskan om att få träffa Margot Wahlström, Björn Ranelid och Ingvar Kamprad

Ska ha ett samtal med The Phone House.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar