16 februari 2011

Tack för detta Apple!

Det var en gång när Apple var rebell och stod på sina användares sida. På den tiden så var jag delägare i ett företag som sålde Apples datorer men tyvärr så fick ni problem under slutet av 90-talet och kunde inte betala tillräcklig ersättning till oss återförsäljare! Nu är jag tillbaka men jag säger med sorg inte igen mig! Användarvänligheten finns kvar och ni har en innovativ del men... mycket, mycket, mycket är förändrat ...

Frågor till Apple (ni har ju 70 avstämda i Sverige):
1). IPhonen ska inte användas i under 0 grader - lite av en innetelefon Min anmärkning.
2). Eran garanti är bara på 1 år - har inte Apple någon ambition att vara en del av framtiden ? Tror ni inte på era produkter?
3). Varför har ni ett användaravtal på nu 62 sidor? Har ni ett best Of detta avtal - vad har ni ändrat.sedan vet 1.0?

Jag väntar fortfarande på ett samtal från er!

Nedan ser ni ett litet brev till min lille lille bror!
I dag är det min lille lille bror "Smulans" födelsedag - grattis! Så jag tror App Store/ITunes sände sitt 62 sidors användaravtal fel det är säkert du som skulle få det :) Jag tycker Apples produkter i allmänhet är användarvänliga men det gäller inte användaravtalet. Redan 61 sidor var för mycket - nu har ni lagt till en sida till - ska bli spännande att läsa - hipp hipp hurra Nicke och Apple ... Hurra hurra hurra! Till min minsta lille bror @Niklaspettersson @appstore @Apple    @IPhone4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar