20 april 2011

Tur på tur!

I kväll så såg jag på Uppdrag granskning och tåg-kaoset som bara fortsätter och fortsätter och fortsätter. SJ bara ljuger ...
Vad händer med en organisation eller företag som inte lyssnar på sina medarbetare och kunder? Heter man SJ så händer det inte så mycket, heter kan SL händer det inte så mycket, heter man Swebus så händer det inte så mycket! Dert alla dessa företag har gemensamt är att alla börja på S, att de alla är skyldiga sina resenärer pengar och ursäkter från dess ledning.

I morgon så ska jag ut och åka tåg och efter Uppdragsgransknings program i går så blir det en upplevelse och en bra anledning att sätta igång ett samtal med sina medresenärer!

Någon som våga sätta 100 spänn på att jag kommer i tid (+-15 min) till Växjö! Jag tror det! Ring mig kl 22.00 070-644 6224 så får vi se?

I morgon kommer jag att ha tur! för jag ska på tur med SJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar