26 maj 2011

Jo, du kan!


Mix al a Pettersson - på Restaurang Tre Kockar ges gästerna möjlighet att kombinera sin egen mat! Viss blev det Fisksoppa och Falukorv!












Har ni märkt vad mycket som byggs i Stockholm just nu? Det är nästan som att befinna sig i Kina för tillfället!















Sista föreläsningen med - Think Big Lecture - genomfördes i går. Gratis föreläsningar med några av Sveriges bästa föreläsare mitt i Kista Gallerian! I går var det Olof Röhlander, som berättade sin historia och satte ett avtryck i mångars tankar! Här får besökarna möjlighet att köpa Olofs bok!








När vi sedan gick och åt i Kista Gallerian - så åt jag - Beijing Kombination och fick lära mig lite mongoliska :) Man får allt ta möjligheten där den bjuds!









Hur stor var Gäddan? Hur mycket möjligheter finns det? Härligt att ni är här! Bilden på Ahlbäck gör allt mig glad och det bestämmer jag egentligen själv!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar