22 maj 2011

Ett fantastiskt mottagande!



Ni som har läst alla mina tre blogg-inlägg från Maskinexpo 2011 - kommer ihåg att jag berättade om "Jagermeisterkillarna" på pendeltåget! De hade varit där! ... och det var kanske anden i denna flaska som fick mig att komma ut hit till Barkaby! (utan att besöka IKEA - denna gång!)



Är det några som verkligen imponerade på mig var det personalen på Ulja: Maria, Anders, Andrea, Kristin och Lars (hade det fastaste handslaget på hela mässan). De hade verkligen förmågan att få besökare att känna sig välkomna! Medan de gav prov på sin kunskap och utbildningar - hann de ge balonger till barnen, vatten till hundar och servera en smålänning kaffe och tårta! På detta sätt så blev de helt klart min favorit monter! De arbetar under parollen "Vi utbildar där du är"!




På stationen i Barkaby fick jag se ett imponerande arbete gjort av förskolebarn - som förgyllde min väg genom tunnlarna, samtidigt som jag tror att det förhindrar klotter!
















Kolla in dessa alster! Varför skulle inte förskolebarn kunna få ha alla tunnlar som "gallerier" för sin under ground-konst?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar