21 maj 2011

Visst kan man bli intresserad, imponerad av andras passion och engagemang!

Denna lilla historia började egentligen fredag morgon när jag var på väg till jobbet i Spånga! På Centralen kom ett gäng män på tåget och av någon anledning började jag tala med dem. Det visade sig att de var från Sollefteå och skulle ut på MaskinExpo 2011 i Barkaby. - De frågade mig om det var okej att äta frukost - och det sa jag att det var! ... tills att jag såg att det var Jaegermeister de menade och att det inte var så mycket äta utan dricka som gällde! - Då fick jag ändra mig och säga att de fick se upp om det kom några kontrollanter! De slutade dock med att jag fick en fribiljett innan jag gick av pendeln i Spånga!

...Så i dag begav jag mig dit efter mycket om och men och var där faktiskt i 4 timmar! Det var en mycket intressant upplevelse att gå runt bland alla dessa maskiner. Jag kan lova er att det blev en och annan fika! Efter 3 så slutade jag nog att räkna!

Grattis till den goda affären Fredrik!














Här fick man se många överlyckliga barn (stora och små) få sina drömmar gå i uppfyllelse!

Jag måste erkänna att jag blev riktigt inspirerad av att höra och se alla dessa passionerade människor stråla i kapp med solen :) Jag kan faktiskt inte komma en enda maskin jag saknade när jag vandrade omkring bland fälten!

Det var allt en lördags eftermiddag att minnas.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar