1 juni 2011

Daglig inspiration utan skohorn! Bildkrysset!


Vad är detta?
1) Kamoflage-bänk, svenska försvaret 2.0?
x) Dåligt underhåll/underhållning?
2) En installation till Peter Eriksson och Maria Wetterstrand designad av Mulleskola Vantör?


Var sitter jag? Var äter jag? Vad läser jag?
1) Operakällaren/poscherad surströming med aprikos dressing/Good News Magazine
x) Nybergs hembageri och konditori/Cesar sallad med en bröd bit/Good News Magazine
2) Café 60 / Pirog och sallad / Good News Magazine



Vilken ålder är det på barnen?
1) +55år (stenåldern)
X) skrikåldern
2) trotsåldern



Vilkens blomma är det?
1) En "nybakad" studentska, som heter Nina
x) Kockarnas på Restarang 3 kockar
2) Olga - mångårig medlem i Rotary










Vad gör lill-killen i sätet framför?
1) Sjunger "Bakom mina solglasögon kan jag va mig själv.
x) Planera helgen hög ljut med en polare över telefonen.
2) Sover ZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzBig Time! (i så fall - vilket varv är han inne på? Utslagsfråga)







1 kommentar: