17 juni 2011

Hur tänkte de här?

I eftermiddags så nåddes jag av nyheten att MTV genom VIA-SAT ska sända Olympiska Spelen 2014 0ch 2016. Hur tänkte ni här MTG / VIA-SAT??? Inget MVG från mig där inte!

I morse var det en kille som sprang in i mig? ...och jag syns! Så nära har jag aldrig varit att göra något dumt!

När jag var inne i Dagslivs Klippet på Fridhemsplan så ser jag en dam ta upp en korg och ta ut papperna från korgen och bara släppa ner dem på golvet - medan jag stod och tittade på henne! Hur tänkte hon där?

Inne i affären vid ostdisken står en dam jämte mig - öppnar en ostpaket??? ... och luktar på innehållet och lägger tillbaka det!








Hur tänkte killen som satt mittemot mig på tunnelbanan?







Hur tänker personalen på Thielins när de servera "Dammsugare" på varma tallrikar?



Hur tänker Jernhusen när de låter resenärerna gå genom detta damm infern0? Har det gjort en analys av kvaliteten på luften!













Nästa blogginlägg kommer att bli fantastiskt inspirerande!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar