1 juni 2011

Hur tänkte ni här SL?


Mötes under veckan av denna "high-tech - spärr!...jag har funderat ... och funderat och funderat! Jag tänkte att man kanske skickade ett SMS till ett nummer som öppnar spärren så att man inte behöver köa? Men när jag frågar visar det sig att jag ska gå till spärren - visa upp min SMS-biljett och så öppnar spärrvakten spärren - ja ha???





Har SL(Keolis) tillstånd att filma mig i min vardag? Lite spooky att ha en kamera emot sig under mitt reflekterande? Här är går min gräns! Fungerar de? Vad säljs bilderna?



Nu blir det "paus-fåglar"! Familjen Fiskmåsen håller vakt för att Moltas inte ska få hökarna efter sig! Han har samma färg på sig som taket och boet!








Första gången jag ser denna symbol på Pendeln :) Har utvecklar konceptet sovvagn! ...och det är ju bra för att det kan ta sin tid!


Nybakade studenter, direktörer, kvalitets- och miljösamordnare, lärare, bäbisar i en härlig blandning, som packade sillar! Packade redan på morgonen av SL och MTR Stockholm!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar