2 juni 2011

Mat, fika och människor!

Jag har funderat en del och har märkt att SL har fått en allt för stor del av mitt bloggande, men nu är det nog slut med det! Jag berättar en del av vad som har skett, MEN nu ska jag gå över det som inspirerar mig och vad jag har tänkt att göra och där efter vad som skett och vad jag har lärt av det!

Under mina 4 första månade av detta år har jag träffat ca 1.600 personer på 160 arrangemang! Alla dessa fantastiska möten inspirerar mig mycket! Människors berättelser är spännande och inspirerande!

Min IPhone har allt gjort en skillnad - jag är mer informerad, kan finna information där jag är! Jag är mer förberedd och kan på ett helt nytt sätt finna kopplingar!

Mina 3 viktigaste verktyg är:
- IPhonen
- Min telefon
- Mötena med andra människor!
En fika ligger aldrig långt borta och Idebok-en finns alltid i närheten tillsammans med något annat jag läser! Eftersom min restid per dag är ca 2timmar per dag och jag läser och skriver så fort möjlighet ges!


Vänner och vänners vänner är fundamentet och basen där jag kan be om hjälp, få stöt och stöttning, men också där jag kan vila och slappna av och hämta energi.


Café 60 är en bas, som sprudlar av inspiration, kundservice och bärs upp av samtal - vid mitt bord och andras. Det är en Oas i Stockholms djungeln!

"Nordens ljus" och JCIs Senatorsluncher är trevliga återkommande samankommster! Detta gäller även Stockholm-Spånga Rotary-klubb.

Så energin kommer från maten, sömnen, genomförandet, slutförandet och sällskapet!


I min nästa blogg kommer jag att lyfta fram personer, organisationer, arrangemang, spännande händelser och företag som imponerat och inspirerat mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar