17 juni 2011

Viktiga saker spm mat, resande, påskmust och lärande!

Nu har jag bloggat i snart 2 1/2 år och skrivit 250 bloggposter! Jag har lärt mig otroligt mycket av er och om mig själv! Samtidigt som jag tycker att jag tyar upp viktiga teman! Hoppas att du kommer gilla mina nästa 250 minst lika mycket!
En helt otroligt trevlig Sushi restaurang i centrala Sundsvall, med personal som lever service!
Tag chansen:
The Sea Street Sushi bar
Telefon: 060-173031
Sjögatan 9
852 34 SUNDSVALL

På en ICA-butik i centrala Sundsvall fann jag inte bara en sorts Påskmust utan 2 st - det får man allt kalla ett bra utbud i tider som dessa! Tänk om vi kommer att få must året runt? Tar upp kampen med Coca Cola och Pepsi - jag tror på musten!






Fram för fler- nollor! eller i alla fall inga tråkiga överraskningar utan att man vet var man betalar för! Skulle jag starta ett flygbolag så skulle jag:
1) bjuda på kaffe/tea och kaka - kunderna blir lite gladare.
2) klart och tydligt kommunicera vikten jag som resenär får ha med sig.
3) ha marknadens trevligaste personal - där alla som arbeta med kundkontakt är villiga att ta resenärensproblem och förslag på allvar!

Som tur är har SAS Airlines förbättringspotential på alla dessa områden



Här ser ni en vinnare!!!
Denna väska har sedan den fick märkningen med den lille gröne nallebjörnen blivit en vinnare på bagagebandet (jag tror att bagagepersonalen tror att det är ett litet barn som äger den och därför prioriterar den eller bara gillar de den!

Vad sägs om plats 1-1-1-8-1



Klart att jag betala min TV-avgift till Public Service! SVT, UR, SR gör egentligen de mest innovativa program och ge utrymme för produktioner som intresserar mig! De är också intresserad av att ha kontakt med och lyssna på tittare och lyssnare! Public Service är otroligt viktiga!
Kan egentligen bara se sportsändningar som något som reklamfinansierade kanaler gör lika bra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar