20 juli 2011

Har aldrig varit så bortkommen!




I går så beslöt jag efter mycket övervägande att besöka något som jag har väldigt grund kunskap i får jag allt erkänna! Raw food och Live food!


En föreställning mellan 19.00-21.00 - som började kl 19.15, så vi skulle köra till 21.15 - det blev snarare 22.15. Efter att vi hade suttit där i 10-15 minuter så RINGER min jobb-telefon! Min privata hade jag naturligtvis satt på ljudlöst och eftersom min arbetstelefon inte ringer efter telefontid - så hade jag glömt att stänga av den - det rikligt ekade och var ytterst pinsamt!!! Varför ringer telefonen när en stämning byggs upp i lokalen?



Jag kan inte formulera frågan och heller inte svaren - vad gav detta mig! Men jag ska nog ge Raw food en chans. Lite olikt mig så var jag dåligt förberedd och hade inte läst in mig något i det ämne som skulle avhandlas! Jag följde bara morfars råd om - "att vara där jag inte förväntas att vara"! och där var jag.


Jag träffade fantastiskt intressanta människor med spännande berättelse så nog fick jag slipa av några av mina förutfattade meningar om folk som jobbar på IT bolag, Skattemyndigheten och Tullverket! ...och det är en lärdom jag inte kan få nog av!





Jag ska nog ta mig en koll på kostcirkeln, gå ner i gymmet och i alla fall basta. Gå en överlevnadskurs och se vad som går att äta i skogen och kanske skaffa mig en kollonilott!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar