1 juli 2011

Just idag är jag stark!



Härligt att åka till Almedalen - nu har de tagit till det tunga artilleriet - undrar när de slutar jobba i kväll?

De ska ju vara klar den 26 september!


Chenk Point Älvsjö har nu upprättats där alla smålänningar ska visa pass den 1 juli!

När jag åkte till jobbet idag så satt det den liten tuff ungdom och spelade hög råsynth högt så att hela vagnen hörde - jag orkade att höra mellan två stationer sedan fick jag nog och knackade honom på axeln. - "Ska jag sitta och lyssna på din musik så ska jag välja nästa låt!", sa jag. effekten blev lite mer än jag hade tänkt mig! Flera runt i vagnen apploderade och han stängde av musiken.

Tycker att jag alltid får känslan av London när jag går genom Bandhagens centrum!



I onsdags förlorade jag mitt Visa kort och jag var inne på Swedbank och frågade hur lång tid det skulle ta att få ett nytt kort. - Fyra fem arbetsdagar. -Kan ni inte bättre? Jo de kunde de! I morse mindre än 36 timmar efter jag talade med Spånga kontoret så hade jag kortet i min hand! Allt går om man bara gör sitt bästa! Vill också tacka min personliga bankman på Swedbank som hjälpte till! Vilka hjältar!


Här ser ni Lilla Gottfrids föräldrar - vilken Anticimex brakte om livet i måndags! Kanske hänger de med till Almedalen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar