12 juli 2011

Så otroligt ömtåliga vi är! - vi behöver sömn och mat- klarar oss inte bara på prat!

Nu hemkommen från Almedalen - så inser jag verkligen vad lite sömn kan göra! I går så gick jag direkt till arbetet från Gotlandsfärgan kl 04.10. Jag tyckte jag hade var hyfsat förberedd genom att ha tagit de lugnt på söndagen och till och med sovit på eftermiddagen!

När jag sedan träffade Jacob och Emil på båten så blev det ett samtal om Almedalen, men ingen sömn. Det blev det dock på pendeln till Spånga! Min resväska är allt något att kånkat på! Efter att ha ätit middag med min bror och hans familj - och donat lite i hemmet! Så var det allt underbart att sova!

Nu så ser jag fram emot en härlig dag då jag är utsövd, på bra hummör och inspirerad av att ta tag i dagens möjligheter!

Lite sömn och lite mat - det är inte en så bra start - testade det i går, men i bland får man bita ihop!Ö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar