7 juli 2011

Sveriges bästa IPhone!

Fjärde dagen i Almedalen - mycket nöjd med det jag fått uträttat hittills: alla de frågor jag ställt, seminarier jag har närvarar på och alla de trevliga människor jag mött! Almedalen är speciellt! Gårdagen avslutade jag och två vänner med att lyssna på Folkpartiets partisekreterare Erik Ullenhag i Domkyrkan. Det var ett riktigt intressant samtal!

Dagen började med ett samtal om korruption och slutade alltså med diskussioner om ståndpunkter, hamnade och värderingar!

Nu till My IPhone-story: det började redan i tisdags då - det gick ett sus genom publiken ( i mina öron) när min Lilla IPhone föll 3 meter och tog mark! När jag väl kom fram så så var den helt oskadad!

I går morse så frågade IPhonen om SIM-kortet hela dagen! Så jag kunde bara ta kort och inget annat! Men som du ser så är jag online igen! Kanske berätta jag någongång hur detta gick till! Jag vill tacka Clas Ohlsson och deras IPhone 4 skydd - samt lite produktutveckling från min sida har gjort att jag tjänat 10.000-tals kronor!

Nu blir det möbler eller IT-industrin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar