25 augusti 2011

En fantastisk inramning - där alla gör sin del!


På morgonen var landskapet inbäddat i ett "tjockt" damm-fäcke! - sikten var en 40-50 m. På väg in till staden så lättade dimman och en härlig sol lyste upp ansikten, vattnet och byggnader på ett fantastiskt sätt!

På Märsta pendelstation så möts jag av IT-ansvarig på Arlanda Hotellby, som kommer och hämta mig med sin privata bil! - Det kallar jag allt service ut över det vanliga.

Stora fruktfat stod framdukade och deltagarna var engagerade och passionerade att ta sig ann uppgifterna som lades fram för oss!

Jag blir verkligen imponerad av den röda tråd av service som Best Western visade oss under hela vår vistelse från upphämtning på Arlanda eller till Märsta till att de såg till att vi kom fram vid rätt tid.

Till lunchen körde jag räksoppa - men den var så fantastisk god att det blev det jag åt. På eftermiddagen så stod de framdukat det mest fantastiska ost-, kak- och tårt-buffé jag har sett på mycket länge! Möteslokalerna var mycket funktionella och planeringen och genomförade var verkligen bra!.

Jag ser verkligen fram emot att komma dit igen och att vara en del av det arbete som återstår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar