2 september 2011

Häftiga möten!

I dag har jag hållit två utbildningar. Det roligaste med att hålla utbildningar är när man får i gång ett utvecklande samtal med deltagarna, som gör att de lär sig något extra och jag tar med mig något från utbildningen till framtiden!

Efter en dag på jobbet så - råkade jag se ett meddelande på om en afterwork på Victoria. Visst en fredag kväll kan det vara lite svårt att samla sig och inte ta den enklaste vägen hem! Men den är ju rätt förutsägbar - så jag valde att åka till AW.
Efter att träffat en handfull gamla och nya bekantskaper så begav - jag, Marie och Susanna till Max Hamburgare - rakt över Kungsträdgården. Med trevligt sällskap så blir ett sådant besök - en fröjd. MAX restaurangvärdar gör verkligen besöket till en fröjd med sin hjälpsamhet och att de ser till att borden blir rena på momangen!
På vägen ut så visade det sig att det italienskaTomatföretaget Mutti hade en lansering i Kungsträdgården! Ett riktigt proffsigt arrangemang som höll på i en kvart och utspelade sig på en lodrät vägg - uppbyggd mitt i Kungsträdgården!
På vägen hem så råkar jag komma i samtal med VD:n för företaget som byggt denna installation - samtalet var verkligen intressant och jag fick några verkligt bra tips som jag kan spinna vidare på.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar