26 februari 2012

1000 bilder under 10 dagar ger 10000 leenden !

I bland är min lilla IPhone och jag inte helt överens - särskilt när det handlar om att ladda upp bilder på min bärbara dator! Men i morse hände det - jag fick över 1000 bilder.

Detta blir ett nedslag under mina senaste dagar! Det har hänt otroligt mycket - snön har nästan försvunnit, jag har blivit farbror igen - även denna gång till en liten tjej!

Nu är tjejerna i majoritet i familjen!


I början av perioden föll det så mycket snö - att fastighetsskötarna  blev oroliga hur taket ute i Spånga skulle klara sig!

Del av projektgruppen har upp starts möte inför JCI Sweden Nationalkongress 2012 - Tema Framtidens ledarskap.

Trodde nog allt att jag skulle träffa Mr Bean där i Humlegården.

I veckan har vi varit ute på fantastiska Lindö Park där vi hade en hel konferensanläggning för oss själva!

Under början av veckan arrangerade Ung Företagsamhet sin tävling - "Våga starta eget" ute på Stockholms mässan. Mycket inspirerande att träffa dessa företagsamma ungdomar. Jag köpte 2st x IPhone- laddare och en "nyckel-finnare".

Trots att jag var i god tid till Brunnsgatan 4 - var det detta som mötte mig när jag kom dit! Timbro har ett samarbete med Teatern Brunnsgatan 4 - Temat för kvällen var "Brunnsgatan sitter i knäet på kapitalet". (här har du möjligheten att se det hela!)

I går var invigningen för "100 innovationer" - en fantastisk och Tekniska museets största utställning genom tiderna. Du kommer att ha möjlighet att se den under 3 - 5 år i Stockholm.

Nu är mitt tips för turister som kommer till Stockholm och de som bor här - Nobel Museet, Skansen, Vasa museet, Tekniska museet (100 innovationer) och Historiska museet.


I torsdags så fick vi en lill Prinsessa - Estelle, Sylvia, Ewa, Mary. Jag är förvånad hur många som har åsikter om hennes namn. Skulle faktiskt aldrig ha några allvarliga åsikter om hur någon namnger sina barn! Tycker definitivt att detta är en familjeangelägenhet!

I de bästa av världar så hoppas jag att familjen nu kommer att få ett lugnt och lyckligt år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar