25 mars 2012

En helt otrolig helg! - Med många lärdomar!

Jag säger det med bilder - och lite ord!
En fantastisk resa ner till Småland med
Maria (Operasångerska),
Bosse (pensionerad snickare),
Sanna (en gymnasieelev från Lund)
Det var lite av ett tre generationersmöte!
Teleborgs Slott är verkligen värt att
besöka när ni har vägarna förbi
The Capital of Småland - Växjö

Adenmarks kläder är helt otroligt
serviceinriktade - av den anledning
så köper jag de mesta av mina kläder hos
dem. Lille herr Adenamark och jag gick i
småskolan tillsammans.
I dag är det våffelsöndagen -
måste erkänna att vi tjuvstartade
i går hos Fam. Petersson.
Det var härligt att sitta i solen och läsa
en bok samtidigt som "rayon de soleil" värmde
mig.
Naturligtvis har jag hunnit att besöka
några vänner nere i Växjö - Familjen IPAD bla  :)
Den värme som möte mig gör att jag alltid
känner mig välkommen och hemma i Växjö, trots
mina 17 år i Stockholm.
I går när jag var på Överskottsbolaget
så avrundade jag köpesumman som
vanligt! De ger bara rabatt när särskilda
omständigheter råder - :)
Jag fick 10% rabatt för att jag var trevlig.:)
Den minsta var den största orsaken till
min resa till Växjö. Min senaste
lilla brorsdotter.

2 kommentarer:

  1. Satt o gogglade...Va mina Cyklar? Upphovsrätt?
    Gott nytt år på dig
    Mvh / Mille

    SvaraRadera
  2. Hej Mille,

    Inga problem. Jag fortsätter och vara en god kund hos er och ni fortsätter med er goda service!

    Gott Nytt År till dig och personalen!

    /Peter

    SvaraRadera