26 juni 2012

Almedalen 2012 kommer att bli fantastiskt intressant!














Jag ankom till Visby tidigt på lördagmorgonen - det såg ut att kunna bli en fantastisk morgon - vädret hade lite svårt att bestämma sig för hur det skulle bli.

Det blev en hotell-frukost på Wisby hotell - där jag träffade en trevlig journalist från Expressen.


















Ett nytt initiativ för 2011 skulle visa sig vara att anmälningslister till arrangemangen senare på kvällarna skulle kräva inbjudningar och att man fanns på listorna för att alkohol skulle få serveras.

Almedalen är ett fantastiskt arrangemang - för att det finns så många seminarier, debatter, samtal, utfrågningar och mingel att gå på.













SKBs båt Sigyn är värd att besöka - dels pga deras trevliga personal, men det är också under hela Almedalen lite av en oas i myllret.













Att få möjligheten att träffa en av mina stora förebilder Inga-Britt Ahlenius har jag teamet runt TEDx att tacka - hoppas att jag har samma tur detta år!

















En av Sveriges duktigaste tecknare - han har ett otroligt fokus på de talande och hinner i bland även att teckna personer ur publiken.
Fram till Almedalen börjar den 1 juli så kommer jag att reflektera en del om vad som hände vid mitt Almedalsbesök 2012.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar