22 juni 2012

En riktigt god svensk Midsommar på er alla!
















På väg till Skansen! Jag var verkligen inte ensam på Djurgårdsfärjan.















Köerna var helt fantastiskt långa - och på Midsommarafton är det säkert inte så mycket annat som är öppet för turister.

För att komma för bi allt detta så beslutade jag mig för att köpa ett årskort - vilket gjorde att jag fick gå direkt in. Bonusen var att jag fick träffa vännerna mycket snabbare!



















När jag kommer upp mot Orsa kullen så - kommer jag precis lagom för att få uppleva "Rakten"!

På Skansen fanns det många möjligheter att hjälpa turister från alla världens hörn - klart jag gör det när jag kan. Skansen har ju varit som ett andra hem för mig under perioder.

En lite Kanada-gås - en riktigt liten dun boll!

















En Midsommar-burgare - sitter aldrig fel - efter en dag i solen!

















På Lill-Skansen blir alla barn!

















Alla vill inte bli jagade ... inte ens av små barn!

















Alla har vi varit små...


















"Ko-lugn" är förnamnet!


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar