4 juni 2012

Vad är SLs kärnvärden?

Hel-gjutet, precis som det ska vara :)

Jag kan tycka att vi tackar varandra för lite - får väl tacka SL för att de påminner mig på detta sätt.

Sedan kan jag tycka att SL skulle kunna göra lite mer för att jag ska ha en möjlighet att komma fram till de platser jag ska på i rätt tid! Numera så lägger jag till + 1 timma när jag ska på riktigt viktiga möte eller ut och resa! Jag litar helt enkelt inte på dem att de ska ta ansvar för om jag bli försenad! Det är alltid jag som får ta konsekvensen.

Skulle det inte vara rätt smart av SL att ha papperskorgar på tunnelbanan så att vi resenärer har möjlighet att kasta skräp? Det blir rätt nedskräpat och kanske skulle det kunna hjälpa till om det fanns papperskorgar?

1,5 timmar försenad på min födelsedag den 25 maj - lite trist!



Undrar hur dessa kontrollanter skulle se på det om mitt kort hade gått ut för tre dagar sedan?

Försökte nå MTR Stockholm vid flera tillfällen i dag för att meddela dem att deras avtal med UN Global CompactMTR Stockholm AB was required to communicate on progress by 2012/06/01. Their COP is now 3 days overdue) har gått ut - men de "brydde" sig inte att kontakta mig. Testar nu om de har en fungerande omvärldsbevakning och hitta detta här?

Vi får se om jag får ett samtal i morgon?
... och nu har Alfons Åberg blivit 40 år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar