5 juni 2012

VOLVO - "It´s you"!

I går på DI Gasell fick jag förmånaen att lyssna på Annika Stenlund, PR- och Marknadsföringngsdirektör på VOLVO Personvagnar.
Devisen "Designed around you" eller "It´s you"!
Ska bli coolt att köra VOLVO!

Deras kärnvärde är:
- Kvalitet
- Design
- Miljö
- Säkerhet
Det känns bekant - vad ligger bakom orden?!
KVALITET
* Värdet av yrkeskunnande:
- Varför är den genomsnittliga livslängden på en VOLVO 18år?
+ Lackeringar i sju skikt
+ Varumärkets historia
* Testtider
- När det gäller testning lägger vi inte fingrarna emellan!
+ Vi tar bilsäkerhet ett steg längre.
+ Vi krockar, reparerar och krockar igen - "En snabbkurs i biltestning


* High Mileage Club
Det är ett bevis på vårt engagemang när det gäller kvalitet.
+ 4.000.000 km och det ökar hela tiden.
Träffa mannen som slår världsrekord och hans pålitliga VOLVO P1800
+ High Mileage Club-märken
Ta reda på hur du får ett märke

I kommande bloggar kommer jag att gå in på VOLVO Personvagnas andra kärnvärden - Design, Miljö och säkerhet!

Kolla in Upplands Motor - ett speciellt service-företag om du frågar mig!
Får allt erkänna att HOUDINI Sportswear är ett
fantastiskt svenskt företag också som t.o.m.
VOLVO Personvagnar har något att lära i från.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar