29 augusti 2012

"Kom ihåg mig" - Lars Winnerbäck


I går så spelade Lars WinnerbäckGröna Lund - för första gången på mycket länge så kom jag långt innan konserten skulle börja. Lite visare kanske efter att vi missade en konsert pga att det var fullt (trots att jag har grönt-kort). Så nu kom jag 3 timmar innan, men först var jag inte.

Medans jag satt och läste böcker och åt så fylldes platsen framför scenen mer och mer och mer.

Till slut insåg jag att här kommer jag att vara en hel konsert oavsett om jag vill eller inte.


Efter att ha hört första låten och få se den härliga scenshowen så ville jag vara kvar. Efter ett tag så insåg jag att det var några ungdomar som stod bakom mig och inte hade möjlighet att se över mig - så de fick ställa sig framför mig och jag såg fortfarande över dem. Eftersom vi stod vid en vägg så försämrades inte utsikten för någon annan heller - så det kändes helt rätt.

Ibland - rätt ofta så känns det bra att göra något för någon annan som de inte själva kan fixa.


"Kom ihåg mig"

"För den som letar"

"Hugger i sten"

"Utkast till ett brev"

"Ett sällsynt exemplar"

"Elden"

"Intro & Jag var och köpte en kostym"

"Dom tomma stegen"







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar