20 augusti 2012

Vad är det som händer?

Hade det inte varit bättre att de varit på
riktigt SEB - Annons utanför SEBs kontor
vid Segelstorg.
"Nyckeln, till livet ligger inte i ägande utan i skapande". Vida Dutton Scudder


Allt ser helt enkelt inte ut som man hoppas - märkte att jag under sommaren fyllt i 09.00-11.00 (behöver inte vara helt korrekt pga att jag bruka lägga till +30 minuter före och efter arrangemang) i kalendern 21 augusti - i morgon - undrar helt enkelt vad det är då? Jag kommer ihåg att det var något intressant som jag gärna vill gå på - men frågan är vad? Det handlar om miljö, klimat, företagande eller samhällsutveckling.

Det positiva med det hela är att jag nu går in i ett stort antal kalendarium och börjar få "koll" över vad som händer under augusti och september - en del jag "snubblar över" över helt enkelt.

Faktum är att detta kommer jag göra till en vana för att det verkligen är värt en hel del denna överblick!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar