19 oktober 2012

En dag som jag sent kommer att glömma!!!

Jag fick möjligheten som jag bloggat tidigare om att vara med på prisutdelningen av Årets miljöhjälte, som delas ut av Världsnaturfonden WWF och MinPlanet. WWF sitter i fantastiska lokaler på Ulriksdalsslott. Jag gillar slott och dess historia - men jag träffar ännu hellre engagerade och initiativrika människor - Alva Snis Sigtryggsson, Fältbiologerna och Joel Borg, Way out West - är två sådana personer och vinnare av Årets miljöhjältar. Panda-priset för boken "ÅRET RUNT - Naturen, vädret och de svenska årstiderna" av Johan Tell, Lage Larsson, Hans Strand.

"Minglet med världens ambassadörer" arrangeras av Business at Heart och var fullt till sista plats. Här fick vi bubbel och snittar medans vi lyssnade till Torborg Chetkovich, VD och Koncernchef för Swedavia, Anita Jonsson, Internationell Affäarsutvecklare på Exportrådet, Maria Rankka, VD Stockholms handelskammare, Johan Rosén, Uppsala stad och det hela modererades av Maria Forssén, ägare och VD av Business at Heart.

"Strategisk marknadsföring på nätet" arrangerat av Stockholms stadsbibliotek. Det var Charlotte Wormbs som höll i föreläsningen om hur man som mindre företag kan ta hjälp av sociala medier i sin strävan att driva trafik, marknadsföring och att sälja.

I mitt nästa blogg inlägg kommer jag att berätta om pricken över "i"-et för denna dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar