29 oktober 2012

En riktigt bra dag så möter jag det mesta med ett leende!




 I kväll var jag och åt på YOISveavägen 64 - Yakkitori var de en del som beställde så jag fick vänta i 15 minuter - men som plåster på såren så erbjöd de mig en efterrätt. Eftersom jag skulle på bio med en vän tog jag gladerligen en kopp kaffe som jag kunde dricka när jag var på väg.

Klart mer folk än i söndags - men jag tyckte de redde ut de hela till slut!









Vågade inte chansa att ta Team SL på vägen dit - för bion väntar inte.

Paranormal activithy IV var på duken i kväll. Kan verkligen rekommendera denna om du vill sitta på nålar. Nu kunde de fylla en sal på 250 personer tillskillnad från 1:an som de visade i en skrubb på Victoria med ett 10-tal besökare.

Kolla trailern om du vågar?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar