24 oktober 2012

Framtiden är här ska du med?


I morgon kväll är det allt "tok mycket", som händer! Det kommer att vara totalt omöjligt för mig att vara på alla tre ställena varför jag redan nu har bestämt mig att gratulera vinnarna i:
-   Årets Nybyggare  genom IFS på Kungliga slottets Bernadottebibliotek. En prisutdelningsceremoni på slottet!

-   Årets VD i klasserna mindre än 200 anställda, 201-1000 anställda, mer än 1000 anställda: arrangeras av Executive People och Motivation.se.

- Sveriges Ungdomsentreprenörer som arrangeras av Fryshuset.

Hur kan man vara på tre platser samtidigt? En möjlighet hade varit att prisutdelningarna filmas och läggs ut på arrangörernas hemsidor? Det hoppas jag allt på för jag har valt att gå till ... 
... det kommer jag att berätta för dig i denna blogg i morgon :)http://Motivation.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar