28 oktober 2012

Håll koll på detta gott folk!

Priserna på dessa har ökat från 6.98 sek nu till detta topp pris på 19.98 sek på Dagslivs Klippet Fridhemsplan. Håll koll på detta gott folk!

Under flera år har jag åkt "åt fel håll"för att besöka denna butik som jag tyckt varit nummer 1.

MEN i går förändrades det markant - pga av ombyggnad så har delikatess avdelningen försvunnit för tillfället. Det kan nog bli bra bär de är klara men är lite stökigt. När jag kommer till kassorna tycker jag att det blev lite dyrt mot vad jag hade uppskattat priserna till! Mycket riktigt priset på bröd och glass var 50% högre när jag betalade det!

Det visade sig att detta var "priser med scanners". Jag har aldrig fattat detta och säkert tidigare på något ställe med scanners fått betala för högt pris! Jag har aldrig gillat kuponger och nu kommer detta!

VARNING! Ni som kommer in på en affär med scanners kassor - var väldigt noga med vilka priser du betala om du går till kassorna med personal!

Inget klipp precis! - nu kommer jag att handla i de lokala butikerna i stället! Gillar definitivt inte att känna mig lurad!
Tibble Gymnasium såldes 2007 för 9.2 miljoner - som för en
innestadslägenhet - sorgligt med så lite affärsmannaskap!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar