15 januari 2013

Är Arriva - ett sätt att komma framåt?

Nu har Arriva tagit över mycket av busstrafiken på Norrort, vilket har haft till stora konsekvenser för resenärerna och fått till konsekvens att många har ringt till SL Kundtjänst (Go Excellence), som hänvisa till Arriva. Arrivas kommunikationschef kan inte ge några klara besked när de kommer att bli bättre - men säger att de lär sig dag till dag.

Redan den 28 oktober kom jag i kontakt med Arriva, som jag inte ens visste fanns innan jag tappade bort mina nycklar och fick åka ut till deras kontor på Enköpingsvägen för att få tillbaka dem.

Nu på morgonen fick jag en News feed att ett tåg från Saltsjöbanan hade kört in i ett hus.

Är allt bara detta otur eller drar man lärdom av detta hos Arriva? Det kan bara Arriva svara på?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar