19 januari 2013

Att våga vara sig själv för en stund - och sedan landa i att det är helt rätt!

Det var en otroligt coolt  i dag på Formex - ibland bara träffar man de där som gjort samma analys när det gäller de utmaningar vi står inför i framtiden!

Människor som brinner för service så det glittrar i ögonen och som bjuder in mig till deras företag för att jag själv ska få en bild av hur de arbetar.

Något som jag också berördes mycket av var berättelsen om "REMAKE av Stockholms stadsmission - Ge dina gamla saker ett nytt liv" - De gör fantastiska arbeten att ge gamla saker ett nytt liv för en bra sak!

Jag hoppas verkligen att mina små tips gjorde att de sålde fler böcker! För boken är så bra och pedagogisk att man bara vill sätta igång efter att Fredrik Herlevsson berättat hur man på enkla sätt kan åstadkomma ett utmärkt resultat.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar