19 januari 2013

Det bästa av det mesta!


På morgonen så letade jag upp MaterialbiblioteketStockholms mässan och träffade Björn Florman, som föreläste i går om "Framtidens materialtrender" - en föreläsning som var mycket intressant, men om du missade den och är arkitekt, designer, produktutvecklare eller student - så kan du besöka dem. De har över 2000 olika material och bearbetningstekniker. Berättar för Björn att jag ska gå och höra på Lotta Lewenhaupts föreläsning "Att leva med konst och design". Lotta har skrivit boken med samma titel.

Fick allt lära mig en hel del och att det är rätt att blanda det jag gilla!

Le Chair II - tror att detta kan vara den ultimata stolen för mig, Bauhaus



Le Corbusier


Det här allt ett hus jag skulle kunna tänka mig bo i om det finns något ledigt parkeringsgarage i centrala Stockholm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar