17 januari 2013

Hur mår SL?


Tror du att SL Kundtjänst klara att hjälpa dig? Testa dem!

Har SL och dess operatörer ett kvalitetssystem? Skulle behövas en genomlysning av hela SLs verksamhet ur ett resenärsperspektiv! Skulle inte Landstingens revisorer kunna göra detta?

Används SLs resurser effektivt? Våra "resepengar" och skattepengar?

Vad händer med t-station Hötorget (mitten uppgången) - nu är godisbutiken uppsagd också med tveksamma metoder! Det står många lokaler tomma nu - vad görs på plats NU? Förlorade hyresinkomster i månader - kanske år!

Hur blir SL bättre? Vad gör de med den informationen de får in? Hur fungerar kommunikationen med deras underleverantörer?

Här ovan var det en bankomat - men den har varit tom på pengar sedan Panaxia - nu togs den bort? För att den användes så lite? Det fanns ju inga pengar i den? I detta fall inte SLs fel vad jag vet - men "SL-logik" tillsammans med Struktors hjälp.

Viktigt att SL med operatörer tar gemensamma ansvar och samarbetar!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar