6 januari 2013

Inte särskilt IKEA-mässigt!


Jag har gärna velat åka till IKEA Museet i Älmhult och i går skulle vara dagen att besöka IKEA genom tiderna - trodde jag! Jag tog mina föräldrar dit i går. Men av någon anledning så hade man tagit beslutet att ha detta stängt under helgen. Vilket var helt okända för alla andra än de som hade tagit beslutet?


Jag hade fått veta att det var öppet varje dag av en IKEA-medarbetare och kollat öppettiderna på internet, men fick av personal på IKEA Hotell& Restaurang VÄRDSHUSET, att någon hade tagit beslut att det inte skulle vara öppet under helgen. Värdshuset som alltid är öppet borde vara mer involverat i Kulturcentret med nycklar och sådant, vilket det verkar enligt skylten.

Detta är nog första gången jag har blivit besviken på IKEA.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar