26 januari 2013

Samlade små matbilder!




Tyvärr verkar alla de matprogram som jag har kommit i kontakt med via televisionen att jag och mina läsare har saknat mina mat-skriverier. Därför kommer dessa utvalda bilder att presenteras för er här,

Men för att jag inte vill locka er för mycket ska jag bespara er mina utläggningar utan mer få njuta av bilderna.

Jag kan dock berätta vilka restauranger som servera dessa rätter: Burger King på Medborgarplatsen. Burger King är den restarang av hamburgekedjorna som gör minst för miljön. En fantastisk trevlig kväll hos ESL och deras öppet hus, Bällstabro värdshus ute i Sundbyberg, Lunch på Odd fellow Västra Trädgårdsgatan, Frukost på Welcome hotel i Barkaby, Café Panorama innan Publicist klubbens arrangemang, på Stockholmsmässan under Forex, hemma hos några vänner och Restaurangen Tre Kockar i Spånga.











Allt var gott! Sällskapet trevligt och servicen den jag förtjänade! - Så den var på topp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar