22 januari 2013

Vad glad jag blev!

I dag fick jag ett SMS från en vän! "Hörde att de ska bygga ett nytt IKEA varuhus vid Globen!"

Detta SMS får mig att småhoppa i stolen och tar och googla " IKEA, Globen" på mobilen och får träff på Metro

Jag är på ett seminarium "Smarta städer och hållbar ekonomisk utveckling" arrangerat av Entreprenörskapsforum. På arrangemanget är Ulla Hamilton och jag frågar henne - det visar sig att det är en pressträff klockan 10.00 på Globenområdet.

Denna fantastiska information är en av de bästa nyheterna sedan vi sökte OS. Tror att jag fick samma bubblande känsla som när Haparanda fick sitt hus.

Från media:
My News Desk
DN
SVD
södermalmsnytt.se
moderaterna.se
Fastighetsnytt
Fastighetstidningen
Aftonbladet
Stockholm Stad
Fastighet och bostadsrätt



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar