25 januari 2013

"We wants it, we needs it. Must have the precious. They stole it from us. Sneaky little hobbitses. Wicked, tricksy, false!"

Ibland så är det bra att låta andra ta initiativ och helt fundera om att i stället för att rent reflex-mässigt bara säga nej. Att fundera en runda till och då blev det denna gång ett JA. Tror att jag drogs med av polarens entusiasm i att det var "high frame"  och 3D - för 155 sek biljetten (dyraste film jag gått på). Du vet sådana där coola glasögon över glasögonen.

SFs personal var verkligen trevliga och tillmötesgående och påminde oss om dessa glasögon innan filmen startade. Hade vi missat dem hade det varit en mardröm under dessa tre timmar.

Men det var verkligen en upplevelse och jag ångrar inte en sekund att jag "lät mig" övertalas och dras med.

Den var verkligen bra och jag kan verkligen rekommendera denna film och hoppas verkligen att du ska få en lika god stund som jag.

När vi sedan togen burgare på Burger Kings så frågade jag kassören om han hade sett den och man såg liksom en glöd ländas i hans ögon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar