29 mars 2013

Tredje koppen gillt!


I går så fick jag min andra kopp kaffe på Telia butiken. Man kan se detta som en bra investering och Team-Mario har turen att de var mycket trevliga och tillmötesgående.

För tyvärr så glömde vi "lill-telefonen" och påskägget. Sedan så funkade inte telefonen. Nu har jag varit onåbar i 16 timmar - detta hände tyvärr också regelbundet med IPhonen - att jag inte var nåbar med pga batteriet.

En av de stora fördelarna med Galaxyn S3 är att jag kan ha ett full-laddat - extra batteri med mig som jag kan byta själv. Det är mer hållbart att jag inte behöver byta en fungerande telefon för att inte batteriet fungerar!

Naturligtvis hade det varit bättre om allt funkat och jag inte hade behövt att åka in till stan för en tredjekopp kaffe - i dag!

Varför har jag då Telia - jo för att de alltid har fixat det till belåtenhet när det strular!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar