4 juli 2013

Det galler att ha lite humor :)

 Om du frågar mig så har Majblomman - den allra bästa kampanjen under hela Almedalsveckan. Jag hoppas verkligen att de blir uppmärksammade för detta överträffar allt! I går fick jag en glass - den var vit och liksom glittrade i solen. Till den fick jag också ett papper där det stod att detta var en Tråkis - den var smaklös, färglös och tråkig - liksom många barns sommarlov kan vara utan att någonting händer! DEN smakar INGENTING - det kan jag verkligen intyga. När jag åt den eller de (för jag var tvungen att testa den i dag igen) - DEN smakar ingenting.

I går så fick jag se filmen Epic på Industriområdet efter att vi hade varit på Industrimingel. Popcorn och läsk - var det som gällde men också en allt för skön soffa!!! i 3D. Jag såg det mesta, men nickade till i slutet och missade slutet då jag vaknade upp under efter texterna.

I dag så hade Jernkontoret bjudit in till Man of Steel, också denna i 3D. Samma tid samma plats - annan dag och annan stol. Men denna gången somnade jag inte.

Branschföreningen Plast och Kemiföretagen och Industri- och KemiGruppen har gått samman och heter nu IKEM - Hade det varit IKem så hade kanske Apples advokater kontaktat dem - de är ju så känsliga. De ligger ju även nära IKEA - IKEM. Vi får önska dem samma framgång som de båda fina bolagen.




炼金术是所有化学,其中 时间

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar