26 april 2014

Fem böcker jämte sängen!

Som jag har nämnt tidigare så har jag - ca 3 timmar t&r till och från jobbet - visst skulle det kunna kännas jobbigt, men jag ser det som en fördel - etter har i alla fall valt att tolka detta som det- nu blir?

"STÅ ALDRIG STILL - Så kan du använda kommunikation och ledarskap för att driva framgångsrik förändring" av Per Schlingman

"Hyffsat hållbar" av Jessica Cederberg Wodmar

"Framgång lämnar spår" av Magnus Helgesson

"MAX S3 - Din framgångsformel som ökar försäljningen snabbt" av Max Söderpalm

"One World. One Company. How some of the best companies in the world are becoming global. And why you should too." av Fredrik Härén (Author of The Idea Book - included in THE 100 BEST BUSINESS BOOKs of all time)

... som bonus ger jag dig "Jubileumsmord - 11 Homanäventyr" av Jan Mårtensson

Känner att jag skulle vilja ha en större mångfald bland de författare jag läster - har du några förslag? Skriv gärna någtra rader :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar