16 april 2014

Vem bryr sig?


 När jag läste marknadsföring på 90-talet så sas det att läget är nummer 1. I går så upptäckte jag något annat - Jag var på Pressbyråns största butik på Stockholms central. Jag letade efter det nya numret av Good News Magazine och de har helt otroligt många tidningar och magasin där. Så jag gå in och fråga! Vi ska ha den här någonstans - sedan går hon och talar med en kompis. Jag uppmanas att gå in på presstops-hemsida - men de kan inte se om de har något nummer av det eller om de överhuvudtaget har magasinet. Under tiden jag står och letar så hinner hon tala med en kompis till och renöra korv-steksytan. Det slutar att jag ringer Pressbyrån i Växjö och få den information jag behöver. Ska det behöva vara på det sättet?

De har många magasin, men frågan ar om de säljer några. Jag skulle ALDRIG lämna en kund innan jag hjälpt henne/honom vidare. Cheferna var visst där bara på förmiddagen! Jag tycker inte det är hennes fel utan hennes chefer - de borde definitivt vara där och stöda sin personal mer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar