20 mars 2018

En dag på väg!


I dag har jag använt med att ta mig upp till
Stockholm igen. Konstaterar att många tar
Snälltåget upp till Stockholm av Kronobergare.
Vädret var strålande. Träffade på en farkostingenjör
från KTH och en jurist från Stockholms universitet.
Ett par som skulle till Cape Verde då damen fyllde
70 år. De var inte helt nöjda med maten och jag såg
till att vi fick varsin kopp kaffe.

Jag tog mig till en bokpressentation om Fintech med
ESBRI. Denna hölls i Läkarhuset på Odenplan 7A.
Jag trodde att det var Odengatan 7A, men där låg
Lettlands ambassad, vilket inte är något konstigt.
Det visade sig att adressen var tokig.
Konferensarrangören heter i ställer 7A och har
konferenslokaler på tre platser i Stockholm.
Det här med gata och plan är något jag missar
regelbundet här uppe.

Sedan åkte jag till HSB på Flemminggatan. Här
höll HSB en presentation med Tech Troopers och
presenterade ny teknik för hemmet. Dagen avslutades






COOP uppe vid Fridhemsplan - efter några dagar
i resandes tecken.

NU på morgonen träffas Frukostklubben Katalysatorn på Cafe 60, Sveavägen 60. Mellan klockan 07.00-09.00 och talar om affärsidéer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar