7 mars 2018

Möten, mat och möjligheter!






Jag har haft några otroliga möten idag - så bra och så inspirerande.

Sedan så hade jag en trevlig sallad på Timbro - tror att det var tonfisk.

Sedan så ges det ett antal möjligheter som bjuds på detta smörgåsbord.
Vilka möjligheter har dykt upp idag? Jag har träffat Per och Patrik och haft
ett samtal om Socialförsäkringssystemet och snus.

I dag kl 16.00 till 17.00 kommer jag att vara på Södertörns högskola  och
möta studenter som är intresserade av att starta företag. Sedan ska jag ta
mig en fika på Tekniska museet som är en fantastisk plats att vara på - då
kommer jag att lära mig mer om mikrofoner och inspelningstekniker på
Nördcaféet.

Så VILKa MÖJLIGHETER har du SETT i dag och agerat efter? Jag tog möjligheten att lyssna på en TED föreläsning med "Let´s our environment guide us", Johan Rockström.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar