7 mars 2018

One Day - I will...

Nu har jag äntligen fått människor från alla länder att besöka min blogg.
Det har varit något som jag har efterfrågat och nu uppfyllt efter 5 år.

Nu har jag fått en bok på mitt nattbord-bord - "Come On! Kapitalism, 
Short-termism, Population and the Destruction of the Planet. - A Report 
to the Club of Rome", Anders Wijkman och Ernst Ulrich von Weizsäcker.

"STÅ ALDRIG STILL! Så kan du använda kommunikation och ledarskap
 för att driva framgångsrik förändring", Per Schlingmann

Timbro, Kungsgatan 60,kl. 11.30 - 13.00, är idag "Vad får vi för pengarna"?


"Välj din målgrupp", Drivhuset, kl.16.00 - 17.00, på Södertörns högskola.

Nördcáfe på Tekniska museet, kl. 18.00 - 20.00. "På onsdagens Nördcafé 
intar hjärnan bakom Polarstudion, teknikern Lennart Östlund, scenen för 
att berätta om Det Goda Ljudet, ”Albumism”, och hur ljud skapades under 

en period då LP-albumet härskade."

Detta blir en dag av politik, företagande och inspiration!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar