7 maj 2018

En ny dag nya möjligheter!


Smilla Sahlqvist var och
berättade för Rotary Fryshuset om
miljögifter och dess konsekvenser
En och annan drönare!
Paula, Adam och Mattias och
en nytillkommen - talade om invandring,
invandring och invandring!
Jag är inte lite närsynt - längre framför
-hållning än såhär har jag inte!

SD säger att de är en folkrörelse -
jag säger att de inte vet var folkrörelse är!
Jaghar lärt mig att jag inte ska skylla på andra utan ta tag i saker själv.  Jag arbetar nu på Arlanda - ett fantastiskt arbete där jag får möjlighet att träffa många människor. Jag arbetar där med 18.000 andra. Vi är 20 till 50 personer som hjälper resenärer, säljer, städar, ställer frågor och bevakar - för att du ska kunna känna dig trygg och få en bra upplevelse i starten på en resa eller välkomna dig till ett fantastiskt Stockholm eller välkomna dig hem!
Inte ett ord om de civila samhället och
företagande!



Skulle aldrig ställa mig
upp i dessa sammanhang!
Inte för någon som inte
representerar mina vänner!
Stort pådrag med 11 bussar
och bilar från Polisen!
Vad kostar denna Polisinsats av 100 poliser
och ett antal livvakter på SDs events. Det är ett pris
 vi får betala. Smart att lägga det på Långholmen
får betala för demokratin. Då det är lätt att bevaka.





Det bästa på SDs vårtal var att de hade
IKEAs expedit och att jag kunde köpa dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar