9 maj 2018

I dag är EU-dagen på Kulturhuset!


I dag är det Europadagen på Kulturhuset.
08.40–09.30 ETT ENAT EUROPA? MEDBORGARNAS SYN PÅ EU-SAMARBETET
 *. 09.30–10.30 EFTER GÖTEBORG –
VEM GÖR VAD I DET SOCIALA EUROPA?
*  10.30–10.45 UTDELNING AV UTMÄRKELSEN ÅRETS EUROPÉ 2018
 * 10.45–11.45 TILL DEMOKRATINS FÖRSVAR -
HUR STÄRKER VI DEMOKRATIN I EUROPA?
*  12.30–13.15 UNG I EU - WHAT’S IN IT FOR ME?
13.15–14.15 BREXIT, MACRON OCH EN OSÄKER OMVÄRLD - SVERIGES ROLL I FRAMTIDENS EU

Nu på morgonen ska jag på en frukost med Storytel - spännande för att jag inte alls vet vad det handlar om. Jag tror att det handlar om att berätta och att göra böcker.

Jag ska ha ett samtal med utvecklingschefen av förpackningar  på Swedish Match - det är via deras Vice President Investor Relations och Sustainability Director, Emmett Harrisson, som har varit min referens in i organisationen. Tack vara honom och receptionisten på Swedish Match huvudkontor, som jag fick denna möjlighet.

En spännande dag - i en spännande värld. President Donald Trump säger upp Iran-avtalet.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar