5 maj 2018

SD - jag vill ta en fika - inte på krita!






Sluggar SD var i sitt ESSE i dag - vi ska utvisa alla utländska grova brottslingar - det var på SDs vårtal på Långholmen.

Att hålla samma är också en av SDs toppämnen inför valet - det är ungefär lika troligt som Trump.

Sedan gnäller han på de sju etablisemangspartierna bara vill ha makten? Men inte Jimmie inte - han är bara inne i det för pengarna?

Jag har försökt att få en intervju med Jimmie Åkesson och Mattias Karlsson - jag tog mig till och med till Jimmie Åkessons och SDs Vårtal - men icke! De är inte intresserade av samtal. De är intresserade av att spela martyrer, de tillvara "under dogs".

När jag berättar detta för sju "gräsrötter" - så är det med att ta en kaffe med mig. I alla fall tre SD sympatisörer erbjuder mig detta. Detta blir det helt utanför SDs kontroll vilket jag inte tror att de gillar - men Jimmie Åkesson och Mattias Karlsson kan ju bjuda in mig, så kan Henrik Vinge, presschefen vara med! (en av de få jag har fått ett samtal med).

Vi får allt se om den blir en fika med höjdarna? Det blir det med "gräsrötterna" - ni vet var!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar