3 maj 2018

This perfect day!




Jag fick ett samtal i morse från Teach for Sweden en tvåårig kompletterade lärarutbildning med en bra ledarutbildning - jag ser verkligen fram emot att gå detta program och att få undervisa - jag vill bli en riktigt riktigt bra lärare och jag tror verkligen att jag kan bli en!

Jag skulle vilja undervisa i naturvetenskap - främst kemi, men också få lärare ut mitt affärsmannaskap genom att vara lärare i UF-företagande.



Nu vid 13.00 kommer jag att lyssna till Rickard Nordin, energi- och klimatpolitisk talesperson Centerpartiet. Det ska bli riktigt intressant! Vi har inget val att inte vinna! FRAMÅT!










Nu i kväll kommer Annie Lööf att ha en bokrelaese av sin bok - Sanningens ögonblick! Jag har sett fram mycket inför detta boksläpp!

En bok jag kommer sträckläsa! Se fram emot recensionen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar