2 maj 2018

Varför har vi blivit så negativa?

Visst är det trevligt att
ha sällskap på livets stig!
Har arbetat inom industrin.
Är en wannabe konstnär!
Det är barnen jag kämpar för
- vår framtid.
Ägde ett IT-bolag som sålde bland annat
Apples produkter.





Gillar att vara på plats på Almedalsveckan.
Något av det bästa Sveriges demokratiska
system har att erbjuda.
Vi har blivit ett land av gnäll-issår - en av orsakerna är pragmatiken i SD. De är sådana martyrer och gnäller fr ett helt folk.  Vad är vi bra på? Du har möjlighet att gå på universitet nästan gratis! Du har möjligheten att bli invald i Sveriges Riksdag om 20.000 personer tycker att du är tillräckligt duktig och har människors tillit. 
En av Ingvar Kamprads största svagheter
Princessbakelser

Jag har inget emot att bli er företrädare i Riksdagen - så låt era vänner veta detta! Företräder Centerpartiet och deras politik. Det är inte alls så att jag tycker om allt Centern föreslår. 

Mest ställer jag upp för att jag har erfarenhet av att vara företagare. Jag har gjort en klassresa. Min pappa var lastbilschaufför och min mamma var hemmafru.

Gillar att fika - tror att det
är en av våra största fördelar!
Jag har studerat 18 år i skolan och nyfiken och vill lära mig nya saker, träffa människor och se hur vanliga människor lever?


Jag har en del följare - nu vet ni hur jag ser ut!



Går gärna på föreläsningar.

Endast vackert när pappa spelar!
Livet är som en roulett!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar